2013. október 30., szerda

.:7.fejezet:.

.: Here I am :.

A dobozban egyetlen egy ruha volt. Az a ruha, amiért évekkel ezelőtt könyörögtem anyának, de nem vette meg. Az a ruha, amit másnap Jessicán láttam. Akkor vesztünk össze először olyan miatt, ami neki volt, nekem pedig nem. 1 hétig nem is beszéltünk, összes kommunikációnk egy halk 'Szia' volt, mikor az utcán találkoztunk. Semmi több nem volt, utána pedig elköltöztek, így minden kommunikáció megszűnt kettőnk között. Gyorsan felkaptam a dobozt, majd a fürdőn keresztül átmentem a másik szobába. A függönyt elhúztam, az ajtót becsuktam, úgy kezdtem neki az öltözésnek. Mikor a ruhát kivettem a dobozból, egy pár cipőt és egy újabb kis papírt találtam a doboz aljába. Kezembe vettem a fekete magassarkút, majd a kis üzenetet kezdtem el olvasni. 
"Szia Hope!
Remélem nem haragszol már rám, ha mégis, akkor remélem a ruhával kibékítettelek. Tudom, hogy nem kedvenced a magassarkú hordása, de nagyon szépen kérlek, ma, ha elmegyek érted, ez legyen a lábadon.. Majd meglátod, miért.. 8-kor találkozunk.. Jessica.xx"
Mosolyogva néztem egy darabig a lapot, majd a falon lévő órára pillantottam. Van 2 órám elkészülni, utána jön Jess. A bőröndömet az ágyra tettem le, majd a cipzárt elhúzva nyitottam fel, hogy fehérneműt keressek magamnak a ruha alá. Mikor megtaláltam a megfelelő pánt nélküli fehér melltartót és hozzá illő bugyit, a fürdőbe futottam. Rekord gyorsasággal lezuhanyoztam, majd felvettem ruháimat. A cipőt még későbbre tartogattam, nem szerettem volna az első lépéseknél elesni. Cipőmet a kezembe fogva futottam le a nappaliba, ahol nem láttam Mat-et. A konyhába mentem, ahol egyetlen egy cetli várt a hűtőn. Ma mindenki üzengetős kedvébe van?! Levettem a hűtőről a sárga papírt, majd elolvastam, ami rajta állt. 'Boltba mentem. Zárj be magad után! Jó szórakozás! Mat.:)' Ő vajon tudja?! Tudja, hogy mire készül Jessica? A cetlit a kukába dobtam, majd a bejárati ajtóhoz siettem, mivel csengettek. Az ajtó előtt megállva néztem végig magamon, majd miután ruhám felső részét feljebb húztam, kinyitottam az ajtót. Az ajtóban, egy szőke hajú, gyönyörű kék szemű fiú állt. Kezében egy tányért tartott, teljesen megpakolva csokis sütivel. 
- Szia - köszönt aranyosan - Nia.. - kezdte volna a bemutatkozás, de félbeszakítottam. 
- Niall Horan. Tudom - mosolyogtam rá, majd félreálltam az ajtóból - Gyere be.
- Tehát ismered a bandát - mosolygott rám, majd a tálat felém nyújtotta. 
Elvettem tőle, majd a konyhába lépve helyeztem el azt a pulton. Lassan sétáltam vissza a nappaliba, majd mindketten a kanapén foglaltunk helyet. Nagyon sokat beszélgettünk, nagyon rendesnek tűnt. Nem volt hátsó szándéka, csupán csak kedves volt. 
- Tehát itt lakom a szomszédba, ha bármi kellene nyugodtan szólj - mondta kedvesen. 
- Köszönöm. Nagyon rendes vagy.
Éppen, ahogy ezt kimondtam, nyílt az ajtó, és Mat lépett be a nappaliba. Pár percig csak nézték egymást Niall-el, majd a csendet én törtem meg.
- Niall, ő itt a bátyám, Mat. Mat, ő pedig Niall, ő az egyik szomszédunk - mondtam kedvesen, de látva, hogy ugyanúgy néz Niall-re, mint eddig, hozzátettem - Hozott sütit. 
Erre az egy mondatra azonnal felkapta a fejét, és a konyhába indult. Niall-ből és belőlem szinte azonnal kitört a nevetés. Sosem gondoltam, hogy a süti egyszer jobban fogja érdekelni, mint a húga.. Ez is bekövetkezett. Niall-el viszonylag gyorsan elköszöntünk, bár én még kikísértem a kapuig. A magassarkúmat viszonylag gyorsan felvettem, abban kezdtem el kitipegni az aszfaltos úton. Sokáig csak csendben sétáltunk egymás mellett, végül a csendet Niall törte meg. 
- Ne haragudj, hogy megkérdezem.. De hogy-hogy ilyen csinosan öltöztél ma? Van ma valami? - kérdezte kedvesen. 
- Egy régi barátnőmmel megyünk ma el valahova, és azt az üzenetet kaptam tőle, hogy ezt vegyem fel - nevettem fel egy kicsit. 
- Értem. Azt hittem már fiú miatt vagy így kiöltözve..
- Nem. Nincs barátom - mondtam halkan - A bátyám el is üldözné.
- Akkor legyek megtisztelve, hogy engem nem küldött el? - kérdezte nevetve.
- Hoztál sütit. Nyert ügyed volt - mondtam komolyan, de nem bírtam sokáig, elnevettem magam. 
Még gyorsan megöleltük egymást, aztán mindketten elindultunk az ellenkező irányba. Ő a szomszédba, én pedig vissza a házba. Mat-et a konyhába találtam, éppen pakolt, így segítettem neki. Nem voltam jó segéd, mert bármit találtam, azt vagy megettem - csokis keksz -, vagy beleittam. Végül inkább felmentem a szobámba. A fürdőn keresztül átslisszoltam a másikba, amit annyira még nem sikerült megnéznem. Az ágy mellett 2 fotel helyezkedett el, mögötte pedig az ablak. Lassan oda sétáltam, majd mosolyogva vettem tudomásul, hogy átlátni a szomszéd, vagyis a fiúk kertjébe. Niall említette, hogy hárman laknak ebbe a házba, vagyis Ő, Louis és Harry. Az ablak előtt még található egy kis asztal, melyen látható lámpa, és egy tál cukorka. Az ágy felett is van egy hosszúkás, keskeny ablak, amihez tartozik egy sötétítőfüggöny, hogy éjszaka ne szűrődjön be annyi fény. A falak bézs színben úsznak, hasonlóan, mint a függönyök, illetve az ágyam. Az ágy mellett egy éjjeliszekrény áll, amin van telefon, illetve felette van egy kisebb lámpa olvasáshoz. Az ággyal szemben egy ajtó, amit kinyitva még egy gardróbot találtam. Azonban a gardrób és a fürdő ajtaján kívül volt még egy ajtó, ami nem tudom, hova vezet. Lassan nyitottam ki a gardrób melletti ajtót, majd értetlenül néztem a felfelé vezető lépcsősort. Lassan léptem rá az első lépcsőre, majd a falat tapogatva kezdtem el keresgélni villany után. Miután sikerült felkapcsolnom, már láttam, milyen hosszú a lépcső, és azt is, hogy hova vezet. Izgatottan léptem fel 10 lépést, mire megéreztem magamon a hűvös levegőt. Az erkélyre kiérve azonnal megláttam az égőket, a vas korlátra felfuttatva. Lassan lépkedtem a korláthoz, majd arra rátámaszkodva néztem az utcát. Az elhaladó autókat figyeltem, ahogy a kereszteződésben megállnak, esetleg csak lassítanak. Gyönyörű volt a város ennek része, az utat lámpák világították meg, az autók zaja hallatszott csupán, néha lehet csak hallani a közeli szórakozóhelyek dübörgő zenéjét. Az órámra pillantottam, ami pontosan 8 órát mutatott. Hirtelen egy lány hangra lettem figyelmes, mire a kis kapunál álló személyre kaptam a tekintetem. Jess!! Gyorsan lekapcsoltam a világítást, majd lefutottam a lépcsőfokokon. A szobámba futottam, felkaptam a táskámat, amibe beledobáltam a fontosabb dolgokat - telefon, lakáskulcs, víz, zsepi -, és már indultam is. Elköszöntem Mat-től és már futottam is ki barátnőmhöz. A kis kaput kinyitottam magam előtt, majd Jessica nyakába ugrottam, akinek ennek következtében ruhájának felső része lecsúszott, ezzel megmutatva melltartóját. Ahogy végignéztem rajta, rögtön feltűnt, hogy ugyanolyan ruha van rajta is, és még a cipő is hasonló.
- Mit tervezel, Jess? - kérdeztem, mikor egy szórakozóhely elé értünk.
- Majd meglátod, Hope. Csak bízz bennem. És ma ne törődj semmivel és senkivel!
Mikor beértünk a szórakozóhelyre, Jessica a VIP részlegre kezdett el húzni, ahova követtem. Egy viszonylag nagy terembe értünk, ahol kanapék helyezkedtek el, illetve két rúd. Azonnal tudtam, mire akar Jess rávenni, így hevesen rázni kezdtem a fejemet és hátrálni. A bárpulthoz futottam, ahol kértem egy erős koktélt, majd mikor megkaptam, lehúztam annak tartalmát. Nem tudtam mit tenni, vagy hazamegyek, vagy itt maradok, és rúd táncolok olyan embereknek, akik nem is ismernek. Az egyik bárszékre ültem, majd kértem még egy italt. Lassan kezdtem el szürcsölgetni, miközben a táncoló fiatalokat néztem. Egy ismerős alakot véltem felfedezni, bár nem tudtam biztosan megmondani, hogy ő-e. Mikor a fény megvilágította arcát, már azonnal láttam, hogy ki is az, így az üres poharamat a pulton hagyva kezdtem el Niall felé sétálni. Nem vett észre, így csak megkocogtattam a vállát, hogy rám nézzen. Ezt sikerült is elérnem, kék szemeit azonnal rám kapta, majd egy mosollyal az arcán ölelt meg. Kezemet megfogva húzott magához, így elég közel voltunk egymáshoz. Vállára hajtottam fejem, miközben mindketten a zene ütemére kezdtük el csípőnket mozgatni. Végül megelégeltem ezt a pozíciót, majd hátat fordítva neki folytattam a táncolást. Fenekemet ágyékához nyomtam, így véve kicsit erotikusra a táncolást. Hirtelen valaki elrántott mellőle, mire mindketten megijedtünk. Én csak néztem az előttem álló szőkés barna hajú lányt, aki mosolyogva, mégis egy kis idegességgel néz rám, ahogyan Niall is őt nézte. De rá egészen máshogy nézett vissza Jessica.
- Hope.. Elvállalod? Mindjárt jönnek és még be kell melegítenünk.. - kezdte Jess halkan.
- Elvállalom.. Csak iszok egyet. Meg kell adni a hangulat alapját - mosolyogtam rá Jessicára, aki megfordulva a VIP részlegre sietett.
Niall-nek gyorsan elmondtam, hogy elmegyek inni, majd el is tűntem. A pultos srác mosolyogva adta oda a poharat, amit utána már csak üresen látott viszont. A VIP részlegbe futottam, ahol azonnal megtaláltam Jess-t. A rúdon pörgött úgy, mit egy profi. Ámulattal néztem, majd mellé siettem. Kezemmel belekapaszkodtam a vas szerkezetbe, úgy csúsztam le addig, amíg térdem nem érintkezett a talajjal. Mikorra megérkeztek a vendégek, már egész jól belejöttem, gondoljon bárki, bármit. A zene üvöltött, mikor a terembe 5 fiú lépett be. Ráztam magam, ahogy csak tudtam, annak ellenére, hogy magamon éreztem mind az 5 fiú tekintetét. Harry velem szemben foglalt helyet, kezében 2 koktélt tartott. Nem törődtem vele, csak végignéztem először magamon, majd Jessicán. Ugyanolyan ruha, ugyanolyan magassarkú, ugyanazok a mozdulatok. Táncolni kezdtem, először csak úgy, mint Niall-el, majd miután belejöttem, felvettem a zene ritmusát és pörögni kezdtem a rúdon. A rúdhoz dörgölőztem, szemeztem Harry-vel, illetve Liam-mel is. Féltem bevallani, mégis élveztem. Amint vége lett a számnak, a mosdóba futottam, mivel erős hányingerem lett a folytonos pörgéstől, illetve mozgástól. Gyors léptekkel érkeztem el a mosdóig, ahol azonnal kivágtam a wc ajtaját. Ahogy fölé hajoltam, már meg is könnyebbültem, bár még nem akartam felállni a hideg csempéről. Magam mögött lépteket hallottam, mire oda fordítottam a fejem. Csupán csak a cipőjét láttam, illetve azt, ahogyan mellém guggol. Keze hátamon simított végig, fejemre egy puszit nyomott. Illata orromba kúszott, arcomon egy apró mosoly jelent meg. Újra a wc fölé hajoltam, ám ez elég volt Harry-nek, hogy elmenjen a mosdóból. Pár perc múlva egy kezet láttam magam előtt, amint egy pohár vizet tart felém. Gondolkodás nélkül elvettem, majd kicsiket kortyolva öblítettem ki a számat, a maradékot pedig megittam. Harry karjába kapaszkodva álltam fel, miközben átkarolta derekamat. Lassan sétáltunk ki a terembe, ahol a többiek mind nagyon jól szórakoztak. Niall Jessicával beszélgetett, a többiek pedig érdeklődve figyeltek minket.
- Hazaviszem - mondta Harry nyugodtan, majd miután mindenki bólintott, lassan sétálni kezdett velem az épület kijárata felé.
Kiérve azonnal megcsapott a hideg levegő, ami nagyon jól esett azok után, ami bent volt. Percekig csak álltunk egymás mellett, mélyeket lélegezve. Harry keze derekamon pihent, én pedig térdemen támaszkodva vettem a levegőt. A következő pillanatban valaki üvöltözni kezdett, mire felkaptam a fejemet. Oldalra nézve Mat-et láttam meg, aki elég idegesen siet felénk. Elém érve ellökte tőlem Harry-t, majd gyorsan mellkasára vont. Pillanatok múlva engedett csak el, semmi másért, csak azért, hogy Harry-vel tudjon veszekedni. Mikor már nem bírtam tovább, haza sétáltam, otthagyva ezzel Mat-et és Harry-t. A szobámba indultam, majd gyorsan lerúgtam a lábamról a magassarkúm és az ágyamra vetettem magam. Csöndben feküdtem az ágyamon, egészen addig, amíg egy hangos ajtócsapódást nem hallottam. Az ágyamon felültem, úgy vártam, hogy nyitódjon szobám ajtaja, ami percekkel később be is következett. Mat ideges volt, láttam rajta, hogy most komolyan szeretne velem beszélni.
- Hope, én nem szeretném, ha találkoznál Harry-vel! - kezdte, én pedig kikerekedett szemekkel néztem rá.
- Te ezt komolyan mondod?! Nem tilthatod meg, hogy találkozzunk! - kiáltottam teljes erőmből.
- A bátyád vagyok! Azt teszed, amit akarok! - mondta, majd megfordulva kiment a szobámból.
- Utállak! - kiáltottam utána.
Percekkel ezelőtt történt, hogy Mat kiviharzott a szobámból. A szekrényemből kivettem egy rövid nadrágot, illetve egy felsőt, majd egy piros dorkót is magamra rángattam. Az ajtómhoz lépkedtem, majd megpróbáltam kinyitni, de nem sikerült. Bezárta.. Áhh! A fürdőn keresztül sétáltam, majd megpróbáltam ott kimenni, de az az ajtó is zárva volt. Hirtelen nem jutott más eszembe, csak az erkélyre vezető lépcső. Szerencsére az az ajtó nem volt zárva, így szinte azonnal feljutottam az erkélyre. Óvatosan átmásztam a korlátom, majd átugrottam egy fára, amin le tudtam mászni. A kapu nyitva volt, így semmi nem akadályozott meg abban, hogy visszamenjek a szórakozóhelyre. Mikor odaértem, Niall jött ki onnan, elég ittasan, így tőle hiába kérdeztem meg, hol van Harry, csak magyarázott össze-vissza. Liam-et pillantottam meg, éppen az autójába ült be, mikor mellé pattantam.
- Hol van Harry? - kérdeztem azonnal, ezzel megijesztve egy kicsit az előttem ülő fiút.
- A temetőbe ment. Elvigyelek? - kérdezte, mire bólintottam.
Megkerültem a kocsit, majd beültem Liam mellé az autóba. Gyorsan odaértünk, én pedig azonnal kipattantam az autóból és futásnak iramodtam. Harry egy fehér kocsinak támaszkodva állt, szemével a sírtáblákat figyelte. Lassan lépkedtem felé, bár ő nem vett észre. Karján simítottam végig, mire kicsit megugrott.
- Basszus Hope.. Azt hittem, valaki feltámadt.. - tette szívére a kezét.
- Ne haragudj, hogy megijesztettelek.. csak meg akartalak keresni..
- Miért? - kérdezte rám pillantva, majd átkarolta a derekamat.
- Ezért.. - mondtam halkan, majd közel hajolva hozzá megcsókoltam.
Nem ellenkezett, csak maga elé húzva fordított helyzetünkön, így most az én fenekem nyomódott a kocsinak. Fenekemet megragadva emelt fel, majd az autó motorháztetejére ültetett. Csókunkat egy percre sem szakítottuk meg, még akkor is csókoltuk egymást, mikor lassan kezdtem hátradőlni az autón. Lassan váltunk el egymástól, majd Harry is felfeküdt mellém. Mindketten az eget kémleltük, mikor furcsa zajokra lettünk figyelmesek. Ijedtemben Harry-hez bújtam, aki azonnal átkarolt, homlokomra egy puszit nyomott.
- Ne félj, itt vagyok.. - suttogta halkan.
Én már a hangjától megnyugodtam, így mellkasára döntöttem a fejemet, úgy csuktam be a szememet..

2 megjegyzés:

  1. Wííííííííí!!! Najó, kérem a kövi fejezetet MOST :D Miért lett Mat ilyen 'gonosz'? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő részekben kiderül, nem mondom el melyikben :) És sajnálom, a következő részt csak jövő héten tudom feltenni, még akkor is, ha meg van írva :) Mi lenne akkor jövő hét végén?

      Törlés